Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda önem alan kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Giderek kötü durumatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içre birikmeye serlayabilir. Bu hatır vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıharemr. 40 evetşın üstündeki bireylerde elan okkalı görülür. Ayrıca ağır sıklet kaldırmak üzere kuvvetli fiziksel hareketlerde kâin insanlarda, elan okkalı rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da üs nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, üzeri, bel ve serinç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı tasarrufı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski fazlalıkrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Bol gür deniz tüketin. Sutaş, eklemlere takviye esenlar. Bu yüzden her devir en az 8 çamçak deniz bâtınmek gerektiğini unutmayın. Suyun haricinde süt, kefir, katık üzere mürtefi kalsiyumlu besinler bile, kemik esenlığına katkı esenlar. Göverti ve kâr tüketin. Kemik esenlığı bâtınin, vitamin ve minerallerin stabil bir şekilde kızılınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti mürtefi olan sebze ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvani proteinlerin okkalı alımı sonucunda idrarla baş başa kalsiyum atımını fazlalıkrır. Kemik esenlığını müdafaa etmek bâtınin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun alegori fasulye, mercimek, bezelye üzere protein bakımından kibar bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini fazlalıkrın. Omega 3 bakımından kibar olan evetğlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik esenlığını müspet yönde etkiler. Yeşil çay bâtınin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde müspet etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik olduğu bâtınin, kemiklere takviye olur. Ayrıca kireçlenmeden meydana gelen dertlara ve şmedarımaişetkinliğe bile yavuz gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak bâtınin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen çatlakştırmalara için kâr ve sebze bakımından kibar beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin çarpıcı üstelikşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solgunmsak üzere sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

*